PULLAN!

Så jävla bra!

I morgon då jävlar

Kategori: Allmänt

Är det halloween och jag har nu anstränkt mig så in i helvete!! jag hoppas min är bäst ;) nu har jag haft lite lov fast jag var i skolan idag! började med att åka till örebro i måndags med johanna. det regnade så vi hamnade på ikea haha. men i tisdags var det väldigt fint väder så jag strosade runt där ett bra tag! gick till och med vilse ><  men hittade tillslut vart jag skulle (med hjälp av gpsen) och fickade med min kära vän elina. Det var jätte kul att ses igen! inte setts sen jag åkte hem från paris, 
Igår gjorde jag inte mycket alls chilla mest vid datorn och träffa några kära vänner i nykvarn för en promenix! och sen idag har jag varit i skolan fast jag inte behövde så jag är lite stålt över mig själv haha!! Jag har även gjort klart min kostym jag ska ha i morgon jag är faktiskt nöjd! Nu är jag bara taggad och vill att morgondagen ska komma XD!!
 

 
From the first to the second, it sucks!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: