PULLAN!

Så jävla bra!

Söndag!!

Kategori: Allmänt

Idag har man vandrat en hel mil med en höng ungar som inte äns klaga, jag är förvånad. Men måste bara medela att mina höfter gör så grymt jävla ont!! vet inte vad jag ska ta mig till!!!!! men jag ska nog överleva ^^
Just nu sitter jag och räknar på vad allt kommer att kosta när man ska flytta ut ur huset och bara ska leva på f kassa (hoppas jag kommer hitta ett jobb, annars vet jag icke vad jag ska ta mig till) och det kommer bli knapert, det kommer bli att vända och vrida på varje krona men det kommer vara värt det!! Som det ser ut just nu kommer jag flytta in i januari och jag är så taggad :D tre brudar och ett helt hus för oss själva!! bättre förbindelser för mig att hitta jobb, och enklare att ta sig någon stans för en billigare peng och dom flesta av mina vänner bor ju på den sidan så jag kan vara lite mer social!! 
 
Det var väl allt jag hade på hjärtat idag 
Ha det bäst pullan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: