PULLAN!

Så jävla bra!

Glor på tv

Kategori: Allmänt

och försöker plugga matte men det går inte så bra. idag var det vårdcentralen som gälde och det blev akut tid på röntgen. så nu är det bara vänta och se ifall dom hittar något eller inte. jag hoppas dom kan gör något åt saken annars blir jag fan galen. Blev också en lite runda i etuna med syster då vi ändå var i eskilstuna. det blev ett stopp på röda korset och statoil haha :p jag hitta inget men jossa köpte en mugg, tycker hon alltid köper muggar >< I morgon är det skola som vandligt och har bara naturkunskap vilket jag HATAR!!! läraren suger något så fruktansvärt!! Saken blir fan inte bättre av att det är två lektioner efter varandra, det är alltså hela två timmar och tretio min. Man blir bra mosig i huvudet!! >< Men snart är det FREDAG!!!
 
 
Hittade min nya pojkvänn förut vistt är han snygg!!?!?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: